112 Acil Çağrı Merkezilerine 2.500 Personel Alımı Bekleniyor! Şartlar Talepler

112 Acil Çağrı Merkezilerine 2.500 Personel Alımı Bekleniyor! Şartlar Talepler
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İçişleri Bakanlığı bünyesinde 81 ilde tüm acil çağrı merkezleri için 2 bin 500 yeni personel alımı adayların en büyük talepleri arasında. Özellikle atama bekleyen adayların talepleri, şartlar ve detaylar bu yazımızda.

İçişleri Bakanlığı tarafından 2022 yılı bitmeden tüm illerde olmak üzere 112 acil çağrı merkezleri için en az 2 bin 500 personel alımı için adayların talepleri gündemde. 112 çağrı merkezi personeli alımları için başvuru şartları ve bu yıl için adayların beklentileri İŞ İLANLARI KARİYER olarak bu yazımızda gündeme getirdik. İşte tüm bilgiler.

112 Acil Çağrı Merkezi personeli alımı

112 acil çağrı merkezi personeli alımları için geri sayım başladı. Adaylar başvuru için son yapılan atamadaki kontenjanları ve tüm detayları araştırıyor. Önümüzdeki süreçte İçişleri Bakanlığı merkez teşkilatı ile 81 İl Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlükleri için yeni 2 bin 500 personel alımına odaklandı. İşte gerekli tüm detaylar, şartlar ve taleplere dair bilgiler.

Çağrı merkezi personeli alımı öncesi talepler

Adaylar 112 çağrı merkezi için yapılacak başvurularda özellikle KPSS 60 olan puan hükmünün kaldırılmasını ve birçok atamada olduğu gibi yaş şartının 40 ve üzeri olmasını talep ediyor. Başvuruların 2022 yılı bitmeden açıklanarak beklenen ve talep edilen 2.500 kadroya yeni başvuru isteniyor.

Kimler 112 acil personeli alımına başvurabilir?

Başvuru için T.C.  vatandaşı olmak, Kamu haklarından mahrum bulunmama, askerlikle ilişiği olmamak, görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak, ilanın yayımlanacağı yıl itibarıyla 1 Ocak’ta 35 yaşını doldurmamış olmak, KPSS’den tüm branşlar için en az 60 ve üzeri puan almak şartları yer alıyor. Lisans ve önlisans mezunları başvuru yapabilecek.

Önlisans mezunlarının da Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü hariç önlisans mezunu olması, Önlisans mezunları için (çağrı karşılama hizmetleri bölümü mezunları) ise iki yıllık yüksekokulların Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümünden veya bunlara denkliği YÖK tarafından kabul edilen bölümlerden mezun olması gerekmektedir.

İŞ İLANLARI KARİYER olarak bu yazımızda adayların beklentilerini ve taleplerini gündeme getirdik. Sizler de YORUM ve GÖRÜŞLERİNİZLE hemen destek olabilirsiniz.

İŞ İLANLARI KARİYER Sosyal Medya Hesaplarımız

INSTAGRAM Hesabımız.

FACEBOOK Hesabımız.

TWITTER Hesabımız.

IPHONE Uygulamamız.

ANDROID Uygulamamız.


 

BİZİ TWİTTER'DAN TAKİP ET ►►►► https://twitter.com/personelilantc
BİZİ TELEGRAM'DAN TAKİP ET ►►►► https://t.me/personelilan

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
112 Acil Çağrı Merkezilerine 2.500 Personel Alımı Bekleniyor! Şartlar Talepler

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir