Haber albümü için resme tıklayın
Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı ( AFAD ) tarafından yayımlanan sözleşmeli personel alımı ilanında farklı kadrolarda olmak üzere kurum bünyesinde bulunan personel eksikliğini gidermek amacıyla toplam 150 memur alımı yapılacağı kamuoyu ile paylaşıldı. 150 memur alımında kadro dağılımı ise şu şekilde;
43 Afet ve Acil Durum Yönetimi Uzman Yardımcısı
8 Denetçi Yardımcısı,
29 Afet ve Acil Durum Uzman Yardımcısı,
25 Temizlik Görevlisi,
4 Şoför,
19 Koruma ve Güvenlik Görevlisi,
22 Büro Personeli ( 18 Acil Yardım ve Afet Yönetimi ve 4 Diğer Lisans programları ),
Başvuru Tarihleri
AFAD Personel alımı için başvurular farklı tarihlerde gerçekleştirilecek. Bu yönde AFAD iki farklı ilan yayımlamış olup başvurularda buna göre yapılmaktadır. Başvuru yapmak isteyen adaylar tüm nitelikleri sağlıyor olmaları dahilinde Online ortamda başvuru yapabilecekler. Aşağıdan başvuru tarihlerine ve başvuru ekranına ulaşabilirsiniz.
43 Afet ve Acil Durum Yönetimi Uzman Yardımcısı Alımı Başvuruları: 23 – 30 Ocak 2023
8 Denetçi Yardımcısı Alımı Başvuruları: 16 – 23 Ocak 2023
29 Afet ve Acil Durum Uzman Yardımcısı Alımı Başvuruları: 6 – 13 Şubat 2023
25 Temizlik Görevlisi, 4 Şoför, 19 Koruma ve Güvenlik Görevlisi, 22 Büro Personeli Başvuruları: 1 – 8 Şubat 2023
https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr/ adresi üzerinden ilanların detaylarına ulaşabilirsiniz.