Akbank taksitli harcamalar 2 kez ekstreye yansıdı! Ekstre hatası nasıl düzeltilir?

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Akbank taksitli harcamalar 2 kez ekstreye yansıdı! Ekstre hatası nasıl düzeltilir? Türkiye’de ayın 8’i itibariyle ekstreleri gönderilen Akbank müşterileri taksitli harcamalarında ki ekstrelerin 2 kez hesaplarına yansıtıldığını açıkladı. Borçları bir anda ikiye katlanan Akbank müşterileri tepkilerini sosyal medyada dile getiriyor. İşte buna göre ise vatandaşlardan gelen ilk tepkiler ve tüm detaylar Kamu Gündemi adresinde yer alıyor.

Akbank hesaplarını sabahın ilk saatleri itibariyle kontrol eden müşteriler şok üstüne şok yaşadı. Buna göre ise taksidi ve borcu olan kişilerin ekstrelerinde ki tüm harcamaları iki defa tekrar edilmiş. Bu süreçte örnek vererek anlatmak gerekirse;

Müşterinin dönem içerisi 2 bin TL harcaması var ise bu rakam 4 bin TL’ye yükseldi.

Akbank bu konu ile ilgili henüz herhangi bir açıklama yapmadı. Sistemsel hata olarak düşünülürken bu süreçte müşteriler, müşteri iletişim merkezine bağlanmaya çalışıyor. İşte müşterilerden gelen tepkiler.


 

BİZİ TWİTTER'DAN TAKİP ET ►►►► https://twitter.com/personelilantc
BİZİ TELEGRAM'DAN TAKİP ET ►►►► https://t.me/personelilan

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Akbank taksitli harcamalar 2 kez ekstreye yansıdı! Ekstre hatası nasıl düzeltilir?

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir