Akbank'tan kredi kartı ekstre hatası sonrası resmi açıklama

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Akbank’tan kredi kartı ekstre hatası sonrası resmi açıklama – Türkiye’de bu sabah erken saatlerde Akbank müşterileri ekstrelerini görüntülediğinde tüm harcamalarının iki kez işlendiğini görür görmez sosyal medyada tepkilerini dile getirmeye başladı. Kart harcamaları ve ekstrelerinde yer alan çift işlemler sonrası tepkilerini dile getiren müşteriler kısa süre içerisinde ülke gündemine girdi. 

Hata kısa süre içerisinde tüm Türkiye’ye ulaşırken Akbank’tan da saatler sonra resmi açıklama geldi.

Akbank tarafından gelen açıklamada kredi kartı işlemlerinin ekstrelere mükerrer yansımasının teknik aksaklıklar sebebi ile olduğu açıklandı. 

Sosyal medyada müşteriler tarafından gelen yorumlarda “kredi kartı harcamalarının 2 kez ekstreye yansıdığı, kart limitlerinde eksiye düşüldüğü” yönündeki paylaşımları üzerine Akbank tarafından Twitter’da resmi açıklama geldi.

Akbank tarafından gelen resmi açıklamada “Değerli müşterilerimiz, kredi kartı işlemlerinin ekstreye mükerrer yansımasına sebep olan teknik aksaklığın en kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz.” ifadelerine yer verildi.

 
BİZİ TWİTTER'DAN TAKİP ET ►►►► https://twitter.com/personelilantc
BİZİ TELEGRAM'DAN TAKİP ET ►►►► https://t.me/personelilan
0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Akbank'tan kredi kartı ekstre hatası sonrası resmi açıklama

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir