İzmir Büyükşehir Belediyesi, Türkiye İŞKUR’un resmi internet sitesi aracılığıyla yayımlamış olduğu ilana göre 3 farklı olma anında 36 işçi alımı yapacağını görürdü. Başvurular bugün itibariyle başlamış olup cezai detaylı haberimiz de verilmiştir.
Belediye personel alımı duyurusu
İzmir Büyükşehir Belediyesi iştirak olan İZULAŞ bünyesi de istihdam edilmek üzere 20 otobüs şoförü, 15 temizlik görevlisi ve 1 muhasebe personeli olmak üzere toplam 36 personel alımı yapılacaktır. Daimi kadroda istihdam sağlanacak olup en az lise mezunu adaylardan müracaat kabul edilecektir. KPSS puan şahit olmadan yapılacak olan bu alımlar için detaylar haberde.
Sürekli işçi alımı başvuru kriterleri nelerdir?
Temizlik personeli alımı şartları: En az ortaokul mezunu olan ve temizlik görevini yapmasına engel herhangi bir sağlık sorunu olmayan adaylardan alım yapılacaktır. Erkek adayların askerlik görevini tamamlamış olması istenmektedir. Bayan adaylar için ise askerlik görev şartı aranmamaktadır. Sabıka kaydınızın bulunmaması ve yapılacak olan arşiv ve güvenlik soruşturması kapsamında olumlu sonuçlanmaz yine aranan şartlar arasındadır.
Muhasebe personeli alımı: Muhasebe alanında 5 yıl mesleki deneyim kazanmış olan ve üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olan kişilerden alım gerçekleşecektir. Microsoft Office programlarını aktif olarak kullanmanız ve iş disiplinine önem vermeniz istenmektedir. Çözüm üretebilen ve ekip çalışmasına yatkın olmanız yine aranan şartlar arasındadır.
Otobüs şoförü alımı: En az 3 yıllık el sınıfı sürücü belgesine sahip olan ve lise mezunlarından alım gerçekleşecektir ilanın müracaat tarihi itibariyle 39 yaşından gün almamış olmanızı istemektedir. Ehliyetinizi son 5 yıl içerisinde alkol veya uyuşturucu madde nedeniyle ceza almamış olmanız istenmektedir.
İşçi alımı başvuruları nasıl yapılacak?
İzmir iş ilanları kategorisinde yayımlanmış olan ilana müracaatlar başlamıştır. Şartları sağlayan adaylar, başvuruların 6 Ağustos 2023 tarihi de dahil olmak üzere İzmir ulaşım (İZULAŞ) resmi internet mail adresi üzerinden elektronik olarak gerçekleştirmeleri gerekmektedir.