İçişleri Bakanlığı 7 şehirde 169 Büro Personeli alımı yapacak!

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İçişleri Bakanlığı 169 personel alımı ilanına göre başvuru şartları ve kadro bilgisi de açıklandı. Adaylarda KPSS puanı şartı aranmaktadır. Peki, hangi kadroda alım yapılacak? Son başvuru tarihi ne zaman? Hangi şehirlerde alım yapılacak? İşte personel alımı ilanının tüm detayları…

Personel alımı kontenjan bilgisi!

İçişleri Bakanlığı bünyesinde istihdam edilmek üzere 7 farklı şehirde 169 Büro Personeli alımı yapılacağı duyuruldu. Merkez ve Taşra Teşkilatında görevlendirilmek üzere personel alımı gerçekleştirilecek. Alım yapılacak şehirde şu şekildedir:

  • 10 Gaziantep,
  • 13 Ankara (merkez teşkilatı),
  • 20 Malatya,
  • 26 Adıyaman,
  • 30 Kahramanmaraş,
  • 30 Hatay,
  • 40 İstanbul

Başvuru şartları nelerdir?

İçişleri Bakanlığı bünyesinde istihdam edilmek üzere gerçekleştirilecek personel alımında 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesindeki şartlar aranmaktadır. Adayların;

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olması gerekmektedir.
  • Kamu haklarından mahrum olmaması gerekir.
  • Yapılacak güvenlik soruşturmasından ve arşiv araştırmasından olumlu sonuç almak gerekir.
  • Adayların herhangi bir suç hükümlülüğünün olmaması gerekir.
  • Adayların 18 yaşını tamamlamış olmaları gerekmektedir.

Büro Personeli alımında adayların Lisans ve Ön Lisans mezunu olma şartı aranıyor. Bunun yanı sıra KPSS puan şartı da aranmaktadır. 2022 yılında gerçekleştirilen Kamu Personeli Seçme Sınavından Ön Lisans mezunu adayların KPSS P93, Lisans mezunu adayların KPSS P3 puan türünden en az 60 puan almış olmaları gerekir. Ayrıca mezuniyet durumuna göre eğitim şartı da aranmaktadır.

Başvuru süreci nasıl olacak?

İçişleri Bakanlığı Merkez ve Taşra Teşkilatında istihdam edilmek üzere gerçekleştirilecek personel alımı başvuruları 11 Nisan 2023 tarihinde başlayacaktır. Adayların başvuru işlemlerini 15 Nisan 2023 tarihine kadar tamamlamaları gerekir. Adaylar başvuru işlemlerini sadece İçişleri Bakanlığı resmi internet adresi üzerinden e-Devlet şifreleri ile tamamlayabilirler. Adaylar, www.icisleri.gov.tr adresi üzerinden ‘Duyurular’ bölümünde paylaşılacak olan ‘İçişleri Bakanlığı Aday Profil Bilgileri Düzenleme ve sınav Başvuru” linki ile e-Devlet üzerinden elektronik olarak alınacak.

 

 
BİZİ TWİTTER'DAN TAKİP ET ►►►► https://twitter.com/personelilantc
BİZİ TELEGRAM'DAN TAKİP ET ►►►► https://t.me/personelilan
0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
İçişleri Bakanlığı 7 şehirde 169 Büro Personeli alımı yapacak!

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir