İŞKUR üzerinden 919 çağrı merkezi elemanı alımı! İŞKUR başvuru ekranı!

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

 

Türkiye İş Kurumu internet adresi üzerinden son dakika açıklamasını yaptı. Açıklamasında 919 çalışan alacağını duyuran İŞKUR personelleri farklı departmanlarda olacağını da ekledi. Ülkemiz geneline baktığımız zaman özel iş yerlerine yapılan personel alımının birçoğu İŞKUR üzerinden gerçekleştirildiği gözüküyor. Vatandaşların bu sebeple Türkiye İş Kurumundan beklentileri yüksek. Her zaman farklı meslek alanlarında farklı kriterler ile farklı kategorilerde işsiz vatandaşlara iş imkânı sunan İşkur’dan bir sevindirici haber daha geldi.

919 adet çağrı merkezi elemanı alacağını duyuran İŞKUR başvuru yapmak isteyen kişilerin çağrı merkezi elemanı olabilmeleri için bazı mesleki özelliklere sahip olması gerektiğini açıklamalarında vurguladı. Ayrıca başvuru yapmak isteyenlerin belirttiği https://esube.iskur.gov.tr/ web sayfası üzerinden adımları izleyerek başvurularını tamamlayabileceklerini de belirtti. Birçok özel kuruma eleman desteği sağlayan İŞKUR aynı zamanda işsizlik ve yoksulluk sınırının hat safhalarda olduğu bu dönemde işçi ve işverenlerin yüzünü güldürdü.

İŞKUR 919 çağrı merkezi elemanını hangi departmanlarda alıyor

Türkiye İş Kurumu personel alımı yapacağı 919 çağrı merkezi elemanlarını şu kadrolarda almak istediğini açıkladı; -Çağrı Karşılama Personeli    1 kişi -Çağrı Merkezi Elemanı    105 kişi -Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi    768 kişi -Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Banka)3 kişi -Çağrı Merkezi Takım Lideri    1 kişi -Çağrı Merkezi Yöneticisi    42 kişi. Bu kadrolarda çalışacak kişilerin ise bazı yetilere sahip olması gerektiğini de vurguladı.

Peki İŞKUR çağrı merkezi elemanı olacak kişilerde ne gibi özellikler arıyor?

İŞKUR eleman alımı yapacağını duyurduğu çağrı merkezi departmanında çalışacak kişilerin bazı özelliklere sahip olmasını istiyor. İşte İŞKUR’un açıkladığı bu özellikler

  • Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip olması
  • İkna kabiliyetinin yüksek
  • Pozitif iletişim kurabilme becerisine sahip
  • Ekip çalışmalarında verimli ve istekli
  • Eğitim durumunun en az lise mezunu olması
  • Müşteri memnuniyetini en önde tutan
  • Erkek adayların askerlik ile en az 1 yıl ilişiğinin olmaması gerektiğini belirtiyor.
 
BİZİ TWİTTER'DAN TAKİP ET ►►►► https://twitter.com/personelilantc
BİZİ TELEGRAM'DAN TAKİP ET ►►►► https://t.me/personelilan
0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
İŞKUR üzerinden 919 çağrı merkezi elemanı alımı! İŞKUR başvuru ekranı!

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir