Kamuya kadrolu statüde olmak üzere düz devlet memuru alımı, bilgisayar iletmeni alımı ile tekniker personel alımı yapılacak. İkamet şartsız başvuru süreci, şartlar ve tüm detaylar bu yazımızda.
Kamu Personel Seçme Sınavı KPSS 65 ve 75 puanlar adaylar başvuru yapabilecek. 3 farklı branşta olmak üzere kadrolu memur alımı, bilgisayar işletmeni alımı ve tekniker alımı için süreç başlayacak. Sarıyahşi Belediyesi için ikamet şartı olmadan tüm adayların başvuru yapabileceği sürece dair tüm detaylar bu haberimizde İŞ İLANLARI KARİYER olarak hazırladık.
Kamu personel alımı genel şartları nelerdir?
3 branşta kadrolu memur alımına başvuru için 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu DMK’daki şartları taşımak, T.C. vatandaşı olmak, kamu haklarından mahrum bulunmamak, askerlikle ilişiği olmamak, görevini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalığı veya bedensel engeli bulunmamak, en az B sınıfı ehliyeti olmak şartları yer almaktadır. İşte mezuniyetler ve tüm süreç.
Sarıyahşi Belediyesi personel alımı mezuniyet şartları
Bilgisayar İşletmeni alımı GİH sınıfı, Tekniker Alımı TH sınıfı dokuzuncu dereceye olacak. Ayrıca düz devlet memuru alımı ise GİH sınıfı onuncu dereceye yapılacak.
Bilgisayar İşletmeni alımına İşletme, İktisat ve Kamu Yönetimi Lisans, KPSS 65,
Memur alımına İşletme, İktisat ve Kamu Yönetimi Lisans, KPSS 65,
Tekniker alımına Harita, Harita Kadastro, Harita ve Maden Ölçme, Harita Teknikerliği, Harita ve Kadastro önlisans, KPSS 75 isteniyor.
Kadrolu memur alımı başvuru süreci
Sarıyahşi Belediyesi bünyesinde tekniker, bilgisayar işletmeni ile düz devlet memuru alımları 18 Ekim ile 20 Ekim 2022 tarihlerinde olacak. Adaylar şahsen, posta ile veya gerekli belgeleri e-posta ile belediye internet adresine göndererek uzaktan iş ve işlemlerini yapabilecek. İşte gerekli tüm detayları bulabileceğiniz başvuru kılavuzu:
Tıkla HEMEN İNCELE! https://isilanlarikariyer.com/d/file/sariyahsi-belediyessi-personel-alimi.pdf