Noter Katibi Alımı İlanı! Noter Katibi Nasıl Olunur?

Noter Katibi Alımı İlanı! Noter Katibi Nasıl Olunur?
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İŞKUR ilanı üzerinden noter katibi alımı yapılıyor. Noter katibi nasıl olunur? Adaylar Noter tarafından sunulan bu işe nasıl başvuru yapacağı bilgileri verildi. Yeni ilanlara başvuru alınacak.Noter Katibi Alımı İlanı!

Noterlerde çalışmak isteyenler bu ilanları kaçırmayın. Yeni yayınlanan bu ilana başvuru 31 Ocak 2024 tarihi bitimine kadar yapılacak. İŞKUR noter katibi alımı nasıl yapacağını hazırladık.

Noter Katibi Nedir? Nasıl Olunur?

Noterde hazırlanması gerekli olan belgeleri kanunlara uygun bir şekilde hazırlayan ve hukuki işlemlerin düzgün yapılması için çalışan kişiye noter katibi adı verilir. “Noter katibi kime denir?” sorusuna yanıt alanlar, mesleğin görev tanımlarını da merak eder.

Sözleşme, ihtarname, örnek çıkarma, senet gibi hukuki konularda usule uygun çalışmalar yapan kişiye noter katibi denir. “Noter katibi ne demek?” sorusuna daha detaylı cevap alabilmek için, noterde çalışan katiplerin yaptığı işleri inceleyebilirsiniz.

Google’da arama yerine kamupersonelialim.com yazarak tüm detaylara ulaşabilirsiniz.

Twitter: kamupersoneli2.

Facebook: kamupersonelialim1.

Instagram: kamupersonelialim.

APPLE telefonlara cep uygulaması için tıklayın.

ANDROİD telefonlara cep uygulaması için tıklayın.

HUAWEİ telefonlara cep uygulaması için tıklayınız.

Noter Katibi Ne İş Yapar?

“Noter katibi kimdir?” sorusunu; noterlik binasında çalışan diğer personelleri denetlemekle görevli kimse, şeklinde yanıtlamak mümkündür. Noter katibine, başkatip adı da verilir. Noter katibi, noterlik kanun ve yönetmeliklerinde yer alan işlemlerin düzgün bir şekilde yürütülmesini sağlar.

“Noter katibi ne iş yapar?” sorusu yanıtlanırken, noter katibinin sorumluluklarından da ayrıntılı olarak bahsedilmesi gerekir. Noter katibi sorumlulukları aşağıdaki gibidir;

Noterlikteki haberleşme ve yazışma işlerini doğru bir şekilde yürütmek,

Noterlik defteri tutmak,

İşi biten evrakların kontrolünü sağlamak,

Beyanname, ihtarname, sözleşme gibi belgelerin hazırlanmasında rol almak,

Vezneye ulaşması gereken evrakları eksiksiz olarak hazırlamak,

Noterlik işleminde alınması gerekli olan vergi ve harç ücretlerinin ilgili yerlere bildirilmesini sağlamak,

Noter dosyalarını düzenli tutmak,

Noterliğin arşiv bölümündeki gerekli düzeni iyi bir şekilde sağlamak.

Büro Memuru Alımı (Genel) (Noter Katibi Alımı) Duyurusu

Ankara 32. Noterinin Yanında Çalıştırılmak Üzere Noter Katibi Alınacaktır.

Yeterli Mesleki/Teknik Bilgi ve Tecrübe olması tercih meselesidir.

18 ile 30 yaş arasında olanların başvurusu alınacak.

Başvuruları Türkiye İş Kurumu üzerinden 00008026398 ilan numarası ile 31 Ocak 2024 tarihine kadar yapılacak.

En az önlisans mezunu olması gerekiyor.


 

BİZİ TWİTTER'DAN TAKİP ET ►►►► https://twitter.com/personelilantc
BİZİ TELEGRAM'DAN TAKİP ET ►►►► https://t.me/personelilan

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Noter Katibi Alımı İlanı! Noter Katibi Nasıl Olunur?

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir