Resmi Gazete’de yayımlanan ilana göre, Ankara Üniversitesi yeni sözleşmeli personel alımı yapacağını açıkladı. 15 Nisan 2023 tarihine yayımlanan habere göre en az lise mezuniyet belgesi olan 952 personel alımı olacak. Çeşitli meslek gruplarından ihtiyacı olan Üniversite hangi alanlarda alım yapacağını da yayımladı. İşte tüm detayları ile aranan şartlar…
Personel alımı olacak meslek grupları
- 90 Büro Personeli,
- 4 Mühendis
- 1 Mimar
- 1 Teknik Personel
- 4 Sağlık Personeli
- 2 Spor Uzmanı
- 1 Şehir Plancısı
- 3 Biyolog
- 1 Eczacı
- 90 Hemşire
- 5 Laborant
- 25 Röntgen Teknisyeni
- 3 Psikolog
- 5 Laborant,
- 99 Sağlık Teknikeri
- 150 Koruma ve Güvenlik Görevlisi
Başvuru yapacak olan devlet memuru adaylarında aranacak olan ilk şart büyük önem arz ediyor. Buna göre 657 sayılı kanun namenin 48. Maddesi adaylar üzerinde incelenecek.
Buna mukabil bazı şartlar şöyle, kamu görevlisi olmak adına bir engeli bulunmamak, T.C. vatandaşı olmak, 18 yaşını doldurmuş olmak, herhangi bir suç hükmü yememiş olmak, herhangi bir sağlık sorununun bunmuyor olması adaylar için aranan önemli şartlar arasında bulunuyor.
Özel başvuru şartları neler?
Ankara Üniversitesi personel alımı başvurularında Lise için P94, Ön Lisans için P93 ve Lisans başvurusu yapmak isteyen adaylarda P3 şartları aranacak. Lise mezunu olan adayla için, üniversite mezunu adaylar için de tüm şartlar aynı değerlendirmeyle olacaktır.
Ayrıca adayların herhangi bir kamu kurumundan yaşlı ve emekli aylığı almıyor olmaması gerekiyor. Ayrıca adayların herhangi bir kamu kurumunda görevli olması halinde başvurular kabul edilmeyecektir
Resmi gazetede açıklanan tarihe göre, Ankara Üniversitesi personel alımı için ilk başvuru tarihi 15 Nisan olarak belirlendi. Bu tarihte başvuru yapan adayların 29 Nisan tarihine kadar zamanları olacak. 15-29 Nisan tarihleri arasında başvuru yapmak isteyen adayların E-Devlet kapısı üzerinden resmi kayıt formu doldurmaları gerekmekte. Aynı zamanda Ankara Üniversitesi resmi web sitesi https://pbs.ankara.edu.tr/basvuru adresinden de başvuru yapabilirler.